regények Esther tollából..

2018. május 8., kedd

Dance with Miss Arizona - V. fejezet






V. fejezet

Megbeszéltem Mr. Sharppal, hogy a következő hétvégén nem tudok bemenni, helyette, ledolgozom majd valamikor azt a két napot. Tulajdonképpen a klippel is keresek némi pénzt, ami jól jön. A lányok azóta csak Colin dalait hallgatják a Youtubeon, én pedig még egyet sem hallottam. A másik dolog, ami miatt aggódom, hogy adjam elő anyának, hogy mégis jelentkeztem a klipbe. Biztosan nagyon mérges lesz, főleg azok után, hogy letagadtam. Lisa és Melanie szerint ne is mondjam el, de képtelen vagyok ezt a dolgot eltitkolni hosszú távon. A hétvégén otthon ültem és tanultam, de a laptop előttem volt, bepötyögtem a youtube-ra Colin nevét, amikor kidobta a Friends és a Like a Girl című dalait. A lányok kíváncsivá tettek, ezért belehallgattam. Igazából eléggé tetszett is, sőt, a többi dalait is végig hallgattam, majd egy interjút is találtam vele. A videóra kattintva Colin egy esti műsorban szerepelt, már vagy fél évvel ezelőtt készült. Colin elmesélte, hogy alig egy éve jött össze modell barátnőjével, akivel jól megvannak. Miután végig hallgattam az interjút, a googleba beírva a nevét, utána néztem minden hasznos információnak, amit tudni lehet róla. 1994. május 7-én született, Chicagóban. Szülei egy ingatlanokkal foglalkozó vállalatot vezetnek. Van egy bátyja, Matt. Rengeteget fotózták az elmúlt egy évben, több címlapon is szerepelt. Miközben olvastam megszólalt a mobilom. Lisa fényképe jelent meg rajta.
- Szia Lis. Mi a helyzet? – kérdeztem.
- Minden oké, mi a terved mára?
- Tanulok.
- Ne már, este elmegyünk Melanieval egy kicsit szórakozni. Gyere velünk, ne kéresd magad.
- Oké, rábeszéltél – Lisa nagy lelkesedés közepette köszönt el, én pedig tovább olvasgattam Colinról.
Este vacsi után készülni keztem a partira. A szekrény mélyéből egy hosszú szoknyát és egy piros felsőt választottam. Nem akartam kiöltözni, mint a múltkor, ez pedig kényelmes és csinos is. Teljesen meg voltam elégedve a szettel, s miután kisminkeltem magam és felkötöttem copfba a hajam felhívtam Melaniet az indulás miatt. Nyugalomra intett, taxival jönnek, a ház előtt várjam őket egy órán belül. Összepakoltam a kis táskámba, majd egy órával később a ház elé mentem. A taxi már ott állt, a lányok jó hangulatban fogadtak a kocsiban. Lisa egy csillogó mini ruhát viselt, míg Melanie egy fekete kivágott ruhát. A kezembe nyomtak egy üveget, hogy kóstoljam meg, Lisa vette le otthon a polcról, ne aggódjak a legjobbat hozta.  Valóban finom volt. A szórakozóhelyig kellőképp jól éreztem magam már én is, a lányok pedig azzal ugrattak, hogy meg kell ünnepelnünk, hogy egy világhírű klipben fogok szerepelni. Nem ellenkeztem, miután beléptünk egyből a pulthoz indultunk és kikértük az italainkat.
- Igyunk arra, hogy a barátnőnk hamarosan világsztár lesz – emelte poharát Melanie.  
- Hannára! – kiáltott Lisa, majd mindannyian kortyoltunk az italból.
- Sziasztok! – lépett mellénk Oliver és mögötte néhány srác sorakozott, akik azon győzködték egymást, mit igyanak. Lisa meglökött, én pedig közelebb kerültem a fiúhoz.
- Szia Oliver – köszöntek a lányok és én is így tettem.
- Meghívhatlak valamire Hanna? – érdeklődött, de amint a lányokra pillantottam csak a vihogásukat hallottam. Beleegyeztem. Melanie és Lisa hirtelen eltűntek Oliver haverjaival.
- Hallottam, hogy szerepelsz Colin klipjében – kezdett bele, miközben kortyolt a sörből. Bólintottam. Oliver leült a pultnál lévő bárszékre, majd hatalmas szemeivel hallgatta, hogy is telt a bemutató.
- Biztos, hogy meg fogom nézni azt a klipet.
- Reméltem is – válaszoltam, majd kínos csend következett. A pincér felé fordultam, mialatt a szívószálammal az italomat kevergettem. A háttérben Rihanna egyik dalát pörgette a Dj. Éreztem Oliver pillantásait a tarkómon, s be kellett látnom mennyire vonzó ez a srác.
- Van kedved táncolni?
- Igen, menjünk. – Megfogta a kezem és elvegyültünk a tömegben. Oliver remek táncos, semmi kétség,  már az első alkalommal bebizonyosodott, amikor az egyetemen együtt táncoltunk. Most sem volt ez másképp. A Closer című dal szólt a hangfalakból, amire Oliver közelebb húzott magához. A távolban Lisa és Melanie vigyorgó arcát véltem felfedezni, de a sok fény elvakított és csak Oliver érintésére koncentráltam. Teljesen együtt mozogtunk, a csípőnk összeért, amint egyik kezével a derekam fogta, a másikkal a karomat simította végig. Hosszasan táncoltunk így, majd megpörgetett. Nem is hiányzott a hosszú évek alatt tapasztalt táncmozdulat, olyannyira együtt voltunk, végül pedig már a nyaka köré fontam a karjaimat és egymás szemeiben elmélyedve mozogtunk. Ahogy véget ért a dal, Oliver arca közel volt az enyémhez, s tudtam, mindjárt megcsókol. Elhúzódtam, amin magam is meglepődtem, mert akartam azt a csókot, de egy belső hang mégis mást mondott.
- Ne haragudj, mindjárt visszajövök – kértem elnézést, majd a mosdó felé igyekeztem. Útközben elkaptam Lisa és Melanie karját és kihúztam őket a mosdóba.
- Oliver majdnem megcsókolt – csuktam be az ajtót magunk mögött.
- Ó te jó ég!  - ujjongott Lisa. – Az a srác egy főnyeremény. Hanna, mért nem csókoltad meg?
- Nem tudom, már majdnem ott voltunk, amikor megtorpantam…
- Megtorpantál? – néztek rám kérdőn.
- Tudjátok, mintha valaki azt mondta volna, hogy ne. – Lisa és Melanie aggódva néztek rám.
- Hanna, Oliver egy isten, de pedig hangokra alapozva otthagytad?
- Aha.
- Azt hiszem valami gond van – nézett Lisa Melaniera. – Hanna, legközelebb ne hallgass semmilyen hangokra.
- Jó, tudom, tudom. – Nem sokkal később már ismét a pultnál álltunk, Oliver távolabb beszélgetett a barátaival, de észrevettem, hogy lopva egyfolytában engem figyel. Melanie bíztatott, hogy menjek oda hozzá, de azok után ahogy szegényt faképnél hagytam, nem hiszem, hogy jó ötlet lenne. Hárman folytattuk a táncot a tömegben, nagyon jól szórakoztunk. Lisa szuperül tud táncolni és a buliban ezt ki is tudja használni. Valamikor hajnali kettő körül elfáradva mondtam a lányoknak, hogy hazamennék, de ők még szerettek volna maradni.
- Semmi gond, majd hívok egy taxit.
- Biztos? Nehogy bajod legyen.
- Minden oké, hozom a kabátom és elindulok. Jó volt a buli, sziasztok! – öleltem meg őket, majd a farmerkabátomért indultam. Miután átvettem kifele menet Oliverbe botlottam.
- Már mész is?
- Igen, elfáradtam.
- Elkísérhetlek? Mégsem jó, ha egyedül mászkálsz – beleegyeztem, majd Oliver hívott egy taxit. Amíg hazafelé tartottunk, beszélgettünk a suliról, Arizonáról.
- Én mindig itt éltem Los Anglesben – mesélte Oliver.  – Nem is tudom elképzelni máshol.
- Pedig hidd el klassz Arizona is – mondtam, miközben megérkeztünk a társasházhoz. – Itt is vagyunk. Köszi, hogy elkísértél – szálltam ki az autóból, majd Oliver is így tett, kifizetve a taxist.
- Gondoltam megbizonyosodom arról, hogy biztonságban hazaérsz.
- Akkor láthatod – mosolyogtam.
- Ami a buliban történteket illeti …
- Semmi gond, nem történt semmi baj – vágtam közbe.
- Én nem ezt akartam mondani. Jó volt veled – lépett közelebb. – Tudod Hanna nekem nagyon tetszel, már az első pillanattól kezdve. – Ezek hallatán szóhoz sem jutottam, zavarban tördeltem a kezem Oliver előtt. Hirtelen aztán gyengéden magához húzott és megcsókolt.  Felemelő érzés volt, mégis úgy éreztem, ennek nem kellett volna megtörténnie. Oliver búcsúzóul jó éjszakát kívánt, én pedig felszaladtam a lakásba. Álmélkodva huppantam le a kanapéra, szinte hosszú percekig a történteken gondolkodtam. Telefonom rezgésére eszméltem fel, majd megpillantva Lisa nevét láttam meg a kijelzőn.
 Hazaértél? – kérdezte az smsben. Gyorsan visszapötyögtem, hogy minden rendben, majd a végére odaírtam mi történt Oliverrel. Néhány másodperccel később már jött is a válasz. Miiiiiiiiiii? – érdeklődött, de megígértem neki, hogy amint felkeltem fel fogom hívni és elmesélek mindent.
Reggel több sms volt a telefonomon, amikor felébredtem. Lisa, Melanie, de Oliver is üzent, azonban valahogy nem volt kedvem visszaírni senkinek sem. Teljesen össze voltam zavarodva az este történtek miatt. Oliver egy nagyon kedves fiú, mégis nem tudom mi tévő legyek a továbbiakban. Lisa később konferencia hívást tartott, amibe bekapcsolta Melt is. Rögtön kérdezősködni kezdtek mi történt köztünk Oliverrel, de igen csak hallgattam.
- Ne már Hanna. Olyan kíváncsiak vagyunk, mesélj már.
- Oliver egy jó pasi – vágott közbe Melanie.
- Lányok! – szóltam közbe.  – Megcsókolt egy óvatlan pillanatban, ennyi. Azóta csak annyit kérdezett, hogy vagyok. Én nem tudom most mi van közöttünk.
- Ez kérdés? Han, ez a srác odavan érted – csendben maradtam.
- Apropó Hanna, elmondtad már anyukádnak, hogy szerepelni fogsz egy klipben? – érdeklődött Mel.
- Dehogy. Gyűjtök hozzá egy kis erőt, teljesen ki lesz akadva, ha megtudja. Majd valamikor elmesélem neki – mondtam, miközben tudtam, hogy hamarosan tudatnom kell a családommal, hogy mire vállalkoztam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates