regények Esther tollából..

2018. május 6., vasárnap

Dance with Miss Arizona - IV.fejezet




IV. fejezet 


Fáradtan ültünk Lisával és Melanieval a koreográfia órán, előző este Gossip Girl maratont tartottunk némi alkohol társaságában. Emiatt a mozgásunk is csapnivaló, amit Scott is észrevesz és kéri, hogy a szünetben töltsünk magunkba kávét, hátha felpörgünk. Így is tettünk, s miután megittunk néhány deci kávét újra az órán találtuk magunkat. Miközben Beyoncé egyik dalára táncoltunk Jessica rohant be a terembe és kérte, hogy állítsuk le a zenét.
- Kedves diákok! Most érkezett a hír, hogy az egyik volt diákunk táncosokat keres a legújabb videóklippjébe, ezért megnézné a lányokat, hogy táncolnak. Két napot kaptok, hogy felkészüljetek egy koreográfiával. Nyilván aki nem szeretne szerepelni klippben aznap nem kell megjelennie az órán. -  Lisa és Melanie is meglepődve nézett rám, ahogy a többi diákot is meglepte a bejelentés.
- Nem tudom mennyire, lenne jó ötlet egy klippben szerepelni – kezdtem bele, miközben nyújtottam.
- Ugyan Hanna, életünk nagy lehetősége lesz ez. Ha nem választanak ki, akkor sincs semmi gáz, de legalább megpróbáltuk – mondta Melanie.
- Lányok, aki szeretne csütörtökön bemutatni egy koreográfiát, kérem, írja alá a nyilatkozatot ma délután. Jó felkészülést kívánok mindenkinek! – bíztatott bennünket Jessica, bár elképzelni sem tudom miért maradtam és hallgattam tovább ezt a lehetőséget, tulajdonképpen nincs is kedvem klipben szerepelni. Délután a kocsihoz menet is ezt ecseteltem Lisának.
- Mi van, ha Shawn Mendes az illető? – nevetgélt. – Biztos táncolnál a klipjében.
- Miket nem gondolsz Lisa. Bár, jobban belegondolva – haboztam – ,nem utasítanám el.
- Én megmondtam. – A távolból ismerős hang kiabált utánunk. Melanie ahogy közelebb ért, arcára teljes kétségbeesés ült ki.
- Valami baj van? – kérdeztem, miközben bedobtam a táskám a hátsó ülésre.
- Aylin is jelentkezik az énekes klipjébe. Nagyon remélem, hogy az a tyúk elfelejt táncolni csütörtökön.
- Ugyan, ne izgasd magad miatta. Mi tudjuk, hogy jobbak vagyunk – elköszöntünk egymástól, majd hazamentem. Miután elvégeztem az otthoni dolgaimat és anyát is megnyugtattam, hogy minden rendben és nem jelentkezem a klipbe, az internetet bújva egy olyan dalt kerestem, amire jó koreográfiát tudok készíteni a meghallgatásra. Beyonce – Crazy in love című dalára esett a választásom, amit el is küldtem a lányoknak. Ők még nem tudták eldönteni mire táncoljanak, én pedig el is kezdtem a gyakorlást, bár még mindig azon gondolkodtam, jó ötlet volt e, hogy jelentkeztem? Mi lesz, ha kiválasztanak? Pláne, hogy édesanyámnak azt mondtam, nem fogok szerepelni semmiféle klipben. Azonban a koreográfia elég könnyedén összeállt a fejemben, késő estig csak azt gyakoroltam, sőt másnap is amikor hazaértem a kávézóból. Szerencsétlenségemre szerdán pont végig kellett maradnom és Mr. Sharpot egyáltalán nem érdekelte, hogy csütörtökön bemutatóra kell készülnöm. Mindenesetre, amikor hazaértem újra gyakorolni kezdtem és reménykedtem benne, hogy másnap nem égek le teljesen az énekes és a többi egyetemista előtt. Éjjel kettőkor úgy döntöttem, ideje ágyba kerülni, de Lisa még egy üzenetet írt, hogy ő is gyakorol még mindig. Fáradt és kimerült voltam, jobbnak láttam, ha alszom, hátha segít. Nem igazán segített, mert reggel a tükörben egy teljesen más ember nézett vissza rám. Igyekeztem minden tőlem telhetőt kihozni magamból, amin csak egy finom tejeskávé segíthetett. Felvettem egy fekete v kivágású pólót és a kedvenc farmerszoknyámba tűrtem. Összeszedtem egy pólót és egy nadrágot a mai táncbemutatóra és próbáltam minden energiámat előhívni, nehogy lejárassam magam. Amint az iskolához értem rengeteg egyetemista álldogált a parkolóban és a bejárat előtt. Lisa és Melanie is így tettek, én pedig meglepődve vettem ki a sporttáskámat a kocsiból. Nagyon meleg volt, még jó, hogy ilyen lengén öltöztem, de a diákok többsége is így tett. A lányok mellé lépve, ők még mindig izgatottan álldogáltak.
- Mi folyik itt? – kérdeztem, de megdöbbenésemre mindketten ujjongásban törtek ki.
- Hamarosan itt van, most telefonáltak, hogy elindultak az iskolába. Rá várunk!
- Kire? Kiderült ki az énekes? – ráncoltam a homlokom.
- Colin Shepherd.  Alig várom, hogy lássam – lelkendezett Melanie, miközben a kérdőn néztem rájuk.  – Ne már, nem ismered Colint?  - megráztam a fejem
- Han – vette át a szót Lisa – Colin egy éve futott be a Friends című számával, én imádtam.
- Nem emlékszem erre a dalra – de ahogy kimondtam egy fekete kocsi gördült be az egyetem elé. A volán mögül egy magas öltönyös fickó pattant ki, majd még egy és még egy. A biztonsági őr kinyitotta az autó ajtaját, ahonnan egy napszemüveges szőkés-barna hajú srác szállt ki. Jó kiállású volt, ami a fekete pólóját illeti, pláne. Mosolyra húzta a száját, ahogy a tömeget meglátta az egyetem előtt, majd lehúzta a napszemüvegét. Álmélkodásomban azt vettem észre, hogy Lisa bökdös.
- Hanna, te is látod? – kérdezte. – A szórakozóhelyen… - újra Colinra néztem, akkor esett le. A legutóbbi buli alkalmával leborítottam egy srácot a koktéljainkkal. Az a fiú eszméletlenül hasonlít Colinra. Vagyis az a srác Colin volt, én pedig irtózatosan viselkedtem. Azt hiszem ugrott a klipben való szereplésem. Aggodalmam a lányokkal is megosztottam, akik biztattak, hogy Colin már nem is emlékszik rám. De a kellemetlen és rossz érzésemen nem tudtak változtatni miközben a folyosón sétáltam csak az izgatottság lett úrrá rajtam. Az öltözőben átvettem a narancssárga pólóm, illetve hozzá a testhez simuló nadrágomat, majd vártunk a sorunkra. Amíg a padokon ültünk, Aylin diadalittasan jött ki a teremből, szerinte nagyon tetszett az előadása Colinnak, biztos benne, hogy ott lesz a klipben akár szereplőként is. Természetesen erre csak a szemem tudtam forgatni. Melanie, majd Lisa következett. Szorítottam értük, biztattam őket, ne izguljanak. A két lány után engem szólítottak. Lassú léptekkel haladtam a terem felé, ők pedig mutatták, hogy ne aggódjak, menjek. Könnyű mondani, mikor egy olyan ember ül ott, akit bemutatkozásképp leöntöttem koktéllal. Az asztal mögött aztán ott ült Colin, Jessica, Scott és az igazgatónő, továbbá Colin menedzsere. Kérték, hogy mutatkozzam be.
- Hanna Larsson vagyok, első éves az egyetemen – majd óvatosan Colinra pillantottam, aki karba font kézzel, leszegett fejjel ült a menedzsere mellett.
- Rendben Hanna, mit fog előadni most nekünk?
- Beyonce dalára készítettem koreográfiát – válaszoltam, amikor Colin felnézett, a napszemüvegét, pedig ahogy korábban is lejjebb tolta.
- Mi ismerjük egymást – szólt közbe – köszi, megszáradt múltkor az ingem – nevetett. Azt hittem elsüllyedek szégyenemben és ezek után, még táncoljak is. Colin mosolyogva nézte végig az előadásom, én pedig teljes letargiában adtam elő magam. Ekkora véletlenek nincsenek, hogy pont őt kellett leöntenem akkor este. Ráadásul elég gonosz voltam vele. Mindez most pont nem segített a helyzetemen. A Crazy in Love végéhez ért, megköszönték az előadásom, majd lefelé menet még odaszúrta, hogy nézzek magam elé. Kivágtam az ajtót, majd végig rohantam a folyosón be a női mosdóba és magamra zártam a vécé ajtaját. Legszívesebben a falba ütöttem volna a fejem, ehelyett annak támaszkodva gondoltam, mekkora hülye vagyok.
- Hanna, odabenn vagy?
- Nem! – vágtam vissza.
- Tudjuk, hogy igen, válaszoltál – kopogott be Lisa. – Mi történt Han?
- Ó, nehogy azt gondoljátok, hogy Colin elfelejtett. Nem. Megjegyezte, hogy megszáradt a múltkor az inge. Kifele menet pedig figyelmeztetett, hogy nézzek magam elé – a mosdóban csend lett.
- Hanna, sajnáljuk. Ez még nem jelent semmit.
- Totál lejárattam magam – mérgelődtem.
- Gyere már ki Hanna onnan! – utasított Lisa, majd kiléptem az ajtón. Miután rendbe szedtem magam, a táncos bemutató utolsó jelentkezője ment be. Hosszú várakozás következett. Aylin, Nicolenak adta elő magát, milyen remekül szerepelt. Nem is figyeltem oda rá, egyfolytában az járt a fejemben mennyire megalázó volt a meghallgatás. Colin emlékezett rám. Bár ne tette volna, most nem indultam volna hátrányban. Késő délután hívtak be bennünket. Colin önelégülten mosolygott, miközben állandóan a tollával játszott. A menedzser és az igazgató álltak ki elénk. Lisa nagyon izgult, én már biztos voltam abban, hogy nem kerülök be a klipbe, amit végül is, ennek fényében nem is bánok.
- Köszönjük a részvételt mindenkinek. Remekül dolgoztatok és a felkészülés is remek volt. Hosszasan elemeztük az előadásokat, de a klippbe két lány kap lehetőséget. Nos, átadnám a szót Mr. Ethan Rollinsnak, aki kihirdeti, ki az a két lány, aki szerepel Colin klippjében. – Mindenki izgatottan sutyorogni kezdett. Lisa és Melanie megszorították egymás kezét.
- Köszönjük tényleg a részvételt mindenkinek, de erre a feladatra most Aylin Dawsont és Hanna Larssont választottuk ki. Gratulálunk! – döbbenten a lányokra pillantottam, miközben Aylin ünnepeltette magát. El sem akartam hinni, hogy kiválasztottak, Melanie és Lisa közben a nyakamba borult. A távolban Colin elégedetten nézett vissza rám, míg én újra és újra lejátszottam a jelenetet, amikor kimondták a nevem. Egyáltalán nem voltam biztos benne, hogy jó ötlet e Colin Shepherd dalában részt vennem, főleg, hogy édesanyámnak megígértem nem jelentkezem erre a válogatásra. Míg mi a teremben maradtunk Colin menedzsere Ethan egy több oldalas szerződést nyomott az orrunk alá, hogy olvassuk át, majd írjuk alá. Aylin azonnal a toll után nyúlt, hogy kitöltse és aláírja, míg én gondosan átolvastam.
- Valami gond van? – szólt egy hang a hátam mögül.
- Semmi, minden rendben, csak átolvasom – válaszoltam, majd Colin az asztal széléhez támaszkodott. Tudtam, hosszasan kell olvasnom, nem akartam rá nézni sem. Aylin persze rögtön a kezébe nyomta a papírokat.
- Alig várom a közös munkát Colin. Remekül fogunk szórakozni – nevetett, de közben Ethan kérte, hogy fáradjon hozzá a klippel kapcsolatos információk miatt. Miután elolvastam, aláírtam a papírt, végül is jól jön egy kis referencia a későbbiekben. Colin még mindig az asztalnál állt, emiatt kénytelen voltam neki átadni a papírt.
- Szóval Hanna, 18 éves, Arizona. Hmm… – már a hangja is megnyerő volt, mégis bosszantott, hogy nem száll le a múltkori témáról. Kék szemeivel végigmért, de még csak szóvá sem tudtam tenni, mert elhaladva mellettem közelebb hajolt.
- Remélem a forgatáson, nem adnak majd poharat a kezedbe – suttogta. Dühösen a menedzseréhez léptem, majd minden információt megkaptam a klippel kapcsolatban. Kifele menet elolvastam a pontos helyszíneket, időpontot, igyekeztem memorizálni őket. Melanie és Lisa türelmetlenül várakoztak a folyosón.
- Colin egy képmutató, beképzelt alak – dühöngtem, majd az öltözőbe siettem, ahol levettem a ruhám és igyekeztem minél előbb átöltözni.
- Hanna, életed egy nagy lehetősége. Tedd félre azt a koktélos ügyet. Ami történt megtörtént.
- Félretenném, ha nem emlékeztetne rá, minden alkalommal.
- Ugyan, Colin csak játssza  a sztárt – vágott közbe Melanie.
- Nem tudom, de idegesítő – majd a táskám megfogva igyekeztem az autóm felé, a lányok próbálták tartani velem a lépést. Végül Lisa rántott vissza, mert a Mercedes majdnem elütött.
- Köszi – hebegtem,  az ablakon Colin nézett ki ránk. Kacsintott egyet, majd a sofőr tovább hajtott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates