regények Esther tollából..

2018. május 30., szerda

Dance with Miss Arizona - IX. fejezet




Zuhanyzás után a szekrény előtt állva hosszú időt töltöttem el azzal, hogy kiválasszam mit is veszek fel a bulira. A lányok egész héten nyaggattak a szombati parti miatt, mindketten teljesen be voltak zsongva. Én is szívesen partizok, bár nem gyakran, de mivel többszörösen megígértem nem hátrálhattam ki. Azt tervezzük, hogy a buli előtt eljönnek hozzám picit iszogatni, innen indulunk el együtt. Feltéve, ha kitalálom miben megyek el. Már vagy tíz perce válogattam, amikor találtam egy fehér kivágott felsőt és hozzá egy fekete szoknyát. Ez tökéletes lesz, egyszerű mégis csinos. Miután magamra húztam a ruhákat elkészítettem a frizurám és némi sminket is magamra tettem. Később Lisa megjegyezte, hogy egy vadítóbb rúzst is bevállalhatnék, ami ellen eleinte tiltakoztam, de amint előhúzott a táskájából egy vörös rúzst nem ellenkeztem. Melanie közben kitöltötte az italokat és boldogan koccintottunk a sikereimre illetve arra, hogy ilyen jóban lettünk. Több pohár italt legurítottunk, aztán taxival elindultunk a szokásos szórakozóhelyre. Mióta itt lakom leginkább ez a hely vált be nekünk, szívesen buliztunk ott, nagyjából az embereket is ismerjük, mert a legtöbben az egyetemre járnak. Lisa ujjongva ugrott ki a taxiból, hasonlóképp tett Mel is. Az ajtón belépve lüktetett a zene, a fények elvakítottak, de rögtön a pult felé vettük az irányt. A pincér srác mintha felismert volna minket azonnal hozzánk lépett és a rendelésünkről érdeklődött. Mindannyian egy koktél mellett döntöttünk, most a mojito volt terítéken.
-   Nézd csak Mel, ott van Zack! Igen csak erre fele néz.
-     Hanna ...  észre sem vesz.
-   De, dehogynem - kortyoltam az italból és közben eszembe jutott egy terv. Elnézést kérve Oliver felé tartottam, aki épp a haverjaival támasztotta a pultot távolabb tőlünk.
- Beszélhetünk? - kérdeztem miután köszöntem. Oliver bólintott, majd félre vonultunk. - A segítséged kellene.
-     Az enyém?
-   Melanie, a barátnőm eléggé maga alatt van, nem tennéd meg, hogy Zackkel összehozod? - Oliver nagyokat pislogott. Szerintem nem értette meg a kérésem.
-    Azt akarod beszéljek Zackkel, hogy szedje fel Melaniet?
-    Pontosan. Nem kell összejönniük, csak érezzék jól magukat.
-   Hát jó, meglátom mit tehetek. De jössz nekem eggyel! - kacsintott.
Oliver a pult végébe sétált, ahol csevegni kezdett Zackkel. A lányokhoz visszatérve Melanie nem értette hova tűntem, de néhány perccel később Zack jelent meg mellettünk, hogy felkérje a barátnőnket. Ő persze nem értette az egészet, de mi boldogan lökdöstük be a tánctérre. Lisával aztán sorra ittuk a koktélokat, végén azt sem tudtuk min nevetünk. A zene dübörgött, de a piától és a melegtől szédültem, ezért néhány percre kiszaladtam a levegőre. Amint épp a friss levegő picit segített a helyzetemen, feltűnt, hogy a szórakozóhely előtt két srác beszélgetett, ahogy kezdett kitisztulni a fejem ismerőssé vált egyikük hangja. Felém sétálva feltűnt, hogy Colin az egy barátjával. Hogy ne vegyen észre gyorsan vissza akartam menni a buliba, de rögtön kiszúrt és utánam kiáltott.
- Hanna! – mondta amikor mellém ért. – Nem hallottál?
-  Bocsi nem figyeltem. Sziasztok.
-  Colin, benn megvárlak – jelzett a haverja, mi pedig a bejárat előtt álldogáltunk
továbbiakban is.  Nem voltam felkészülve a vele való találkozásra, mégis jó volt látni őt. Fekete inge csodálatosan állt rajta, miközben haja is tökéletesen be volt lőve. Persze nem felejthettem el azt a tényt, hogy hozzá képest én egy senki vagyok. Nem igazán értem és nem is érdekel a sztárvilág. Colin érdeklődött, hogy vagyok, de egy-egy szóban válaszoltam neki.
-  Kíváncsi leszek a klipre – mondta. – Jó volt a közös munka nem?
-   De – válaszoltam szűkszavúan.
-  Bocs, hogy a múltkor úgy váratlan volt Alexis betoppanása.
-  Ugyan, semmi gond, megértem.
-  Nem, nem. Eléggé kusza most az életem. Az életünk – de ahogy ezt kimondta, úgy
éreztem elkezd forogni velem a világ. Alig bírtam türtőztetni magam, megszédültem és még szerencse, hogy a falban meg tudtam magam támogatni. Colin kezét is a karomon éreztem, aztán csak annyit vettem észre, hogy egy padra ültet.
-   Jól vagy?
-   Igen, igen, bocsi…
-   Látom sikerült ma pár italt meginnod – vigyorgott.
-  Párat?  - Colin jobbnak látta, ha beszalad egy pohár vízért, szerinte elég sápadt
vagyok. Miután visszatért megitatta velem az utolsó cseppig és mellém ülve figyelte az állapotom. Ennél cikibb helyzet már nem is jöhetett volna. Colin Shepherd az ügyeletes sztár józanít ki egy szórakozóhely padján. Megáll az ész. Csendben ült mellettem, gyakran rákérdezett, hogy érzem magam, de még mindig pörgött velem minden.
- Na, sikerült bemutatkoznom – jegyeztem meg, mire Colin elnevette magát.
-  Azt már megtetted, amikor leöntöttél.
-  Remek. Gondolom, akkor duplán tudsz mostantól cukkolni.
-  Simán. Ezentúl részegesnek hívlak majd …. – erre hirtelen ránéztem, arcvonásai
lágyak voltak, mosolyra húzott szájával pedig annyira dögös. Mégis a mondata mellbe vágott. Látva aggodalmamat azonnal közbevágott.
-  Vicceltem Hanna. Nehogy komolyan vedd.
-  Tőled bármi kitelik – fintorogtam.
-  Milyen hatalmas bók. Nem mindig kap ilyet az ember..
- Főleg egy magadfajta – ugrattam, mire ő is ugrott és előhúzta az sztár vagyok aduász kártyáját. Ezzel én mit sem törődtem, elég volt a bajom. Colin átadott a barátnőmnek, akinek elmagyarázta, hogy jobb lenne, ha inkább vizet innék a továbbiakban látva a problémát.
- El tudom én is dönteni Colin, hogy mit akarok …
- Biztos vagy ebben? – bólintottam. – Vizet igyon – nézett Lisre, ő pedig megígérte, hogy nem enged tovább vedelni. Colin már épp búcsúzott volna, amikor eszébe jutott valami. – A klip hivatalos bemutatása előtt egy kis buli keretein belül megnézzük a videoklipet, remélem eljössz. – Tátva maradt a szám. Colin engem egy bulira hív? Nemrég még ősellenségnek gondoltam, most meg érdekli mi van velem. Lis oldalba bökött, emiatt hebegve mondtam igent. Colin megígérte, hogy elküldi az infókat a bulihoz, majd elköszönt. Döbbenten néztünk utána Lisával, nem tértem magamhoz Colin viselkedésétől. Nem is beképzelt bunkó. Lisa persze mindenről tudni akart, mire elmeséltem addigra Melanie is előkerült a tánctérről nyomában Zackkel.
- Mizujs csajok? – vihogott, a srác pedig  a derekát fogta.
- A mi kis Hannánkat épp Colin kísérgeti – nevetett Lisa.
- Nem igaz, csak  összeszedett.
- Mi történt Hanna? – kérdezte Melanie, ám én inkább róluk érdeklődtem. Melanie elmesélte, hogy nagyon jól érezték magukat, csak egy kis italért jöttek, de mennek is vissza táncolni. Zack egész helyes srác, úgy tűnik rendesen bánik a barátnőnkkel. Emlékszem a parton is ott volt, Oliver egyik legjobb barátja. Szerintem még szerencséje lehet ezzel a fiúval Melanienak. Zack is szintén sportos alkat, kisfiús arcvonásokkal. Melyik lánynak nem jönne be? Melanie és Zack kortyoltak párat a kikért italokból, aztán visszatértek a parkettre. Lisa és én tovább ácsorogtunk, a Dj épp Jason Derulo dalát pörgette.
- Hanna, szerintem bejössz Colinnak – kezdte.
- Ugyan, csak összeszedett, ennyi.
- Sziasztok!  - lépett hozzánk Oliver másik haverja Tyler. Őt is, mint Zacket a parton ismertük meg, de más szakra járnak. Benne vannak a kosárlabdacsapatban, sikereik pedig egészen pozitívak. Tyler ehhez mérten magas volt, Lisa úgy nézett fel rá, apróbb termetével.
- Van kedved táncolni Lisa? – érdeklődött. Lisa ujjongva kapaszkodott Tyler karjába és eltűntek a tömegben. Igazából örültem is, hogy kicsit kikapcsolódnak, táncolnak, kijár mindkettőjüknek a buli és a pasizás. A pulton támaszkodva néztem őket, de ahogy oldalra fordultam a pult végében Oliver is hasonlóképp tett. Hamar oda is ugrottam és magammal húztam. Szemei egyből felragyogtak és együtt roptuk Jason Derulo dalára. Annyira jól szórakoztunk, hogy tényleg szuper ötlet volt eljönni a lányokkal bulizni.
Valamikor hajnalban keveredtem haza, Melaniet Zack kísérte el. A barátnőm azért kijelentette, hogy mindez csak egy esti szórakozás volt, ám szerintem Zacket nem fogja visszautasítani. Sőt, eléggé imponált neki, hogy Zack ennyire megkedvelte.
Iszonyú sokat aludtam, valamikor délben tértem magamhoz, eléggé sajgó fejjel. Kitántorogtam a fürdőszobába és gyorsan megmostam az arcom. Riadtan néztem a tükörben lévő arcra, majd miután összekötöttem a hajam a hűtőben kerestem valami ételt és egy erős kávét is főztem, hogy felébredjek. A kanapéra dőltem, mert hiába a kávé sajgott a fejem, de feloldva a telefonom egy üzenet fogadott.
Colin: Jövő hétvégén, szombaton lesz a premier előtti vetítés. Nálam, este 8kor. Remélem kijózanodtál Arizona. C.  – na puff. Mégis milyen jó kis kapcsolatai vannak, hogy a számom megszerezte. Gondolom nem volt nehéz. De, ha  már ilyen kedveseket írt, nem hagyhattam szó nélkül.                                                                                                                  
Én: Képzeld, minden rendben. Semmi bajom. Oké, ott leszek.  – Colin úgy látszik nem változott, persze azért hálás vagyok amiért tegnap kicsit tartotta bennem a lelket. Anyát délután hívtam fel, elmeséltem a hetemet a suliban és, hogy pár hét múlva hazamegyek. Hiányoznak már nagyon, a család, az otthon, a környék. Viszont az, hogy a legjobb barátnőmmel eléggé megszakadt a kapcsolat elkeserít. Tudom, ha elválnak az útjaink nehezebb a kapcsolattartás, de az utóbbi időben nem is jelentkezik. Ez pedig nagyon sajnálom. Anya elmesélte, hogy mennyi gondja van Siennával, hogy az édesapám mennyit dolgozik, szóval a helyzet változatlan. Annyira szeretnék valahogy segíteni, de amióta megszülettem a szüleim keményen dolgoznak, hogy mindenünk meglegyen a testvéremmel. Talán nem is engednék, hogy segítsek, bár szeretnék. Anyával megbeszéltük, hogy mikor megyek haza, majd érdeklődtem Melanietól, hogy telt az este. Leírta, hogy Zackkel olyan jól érezte magát mint még soha. Ennek pedig igazán őszintén örültem.
Hétfőn reggel a suliban Aylin szomorúan suttogta barátnői fülébe, hogy meghívták őt a klip bemutatójára, de el kell utaznia nem tud részt venni Colin buliján. Milyen véletlen, hogy a közelben voltam és hallottam, de nem tudtam Aylint sajnálni, addig sem nyávog majd. Melanie az órák közötti szünetben Zackkel lógott, Lisával pedig örömmel könyveltük el, hogy összejött a tervünk. Ketten egyébként is jól megvoltunk, miközben átvettük a történelmet, mert órán a professzor kisebb dolgozatot írat velünk csak, hogy felmérje az eddig tanultakat. Lisa persze retteg, mert nem nézte át az anyagot, de igyekeztem emlékeztetni őt, a gimiben tanultakra. Az óra aztán hamar el is telt, a tánc pedig már csak a levezetése volt a napnak.
-   Észrevettétek, hogy Aylin milyen csendben van...
 Még jó, kinyávogta magát a hétvégén biztos – poénkodtam. A kávézóba aztán a lányok is elkísértek, délután dolgoznom kellett. A kötényem felvéve néhány dolgot megbeszéltem Mr. Sharppal, aztán kiszolgáltam a lányokat.
-   Na és tudod már mit veszel fel Colinhoz? Ne mondd, hogy nem gondolkodtál még
rajta.
-   Lisa, még nem gondolkodtam rajta, de mindenképp kikérem a véleményedet – mosolyodtam el.
-    Enyémet is – csattant fel Melanie. – Valami szexi feketét vegyél fel, be kell dobnod magad.
-     Mel, ez az én szövegem lett volna. Mióta Zackkel vagy megváltoztál.
-    Össze ne vesszetek – szóltam bele.
-    Dehogy Lis, szimplán belegondoltam milyen lehet egy este Colin lakásán – ezen
mindannyian elnevettük magunkat.
 – Nyilván a mi kis Hannánknak több tapasztalata van ebben.
-         Köszi Mel, tudtam, hogy rátok számíthatok – majd felvettem a többi rendelést. Épp az
egyik vendég kávéját készítettem, amikor Lisa hangját hallottam, amint engem szólít. Gondoltam biztos nem fontos és várhat, amíg elkészítem a kávét, de egyre többször jelzett felém. Amikor megelégeltem és hátra fordultam, Colint pillantottam meg a pultnál.
-   Hello Hanna! – a lányok is ámulatba esve nézték őt, mint valami istent, míg én is meglepetten pislogtam.-      Mit keresel itt?-   Ez egy kávézó nem? Kávézni jöttem – a lányok úgy csináltak, mintha beszélgettek volna, nehogy feltűnő legyen mennyire bámulják.-      Oké, akkor mit adhatok?-   Egy latte lesz – mondta, én pedig gyorsan készítettem a kávét és kezdtem ideges lenni, hogy Colin a kávézóban van-  Mizujs lányok? – próbált csevegni a barátnőimmel, akik hebegve-habogva próbáltak válaszolni. Mire kész voltam a kávéjával Colint már körül is rajongták a lányok, akik a kávézóban ültek.-    Máskor is várunk.

- Jövök is – jelentette ki egy kacsintással Colin.         

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates