regények Esther tollából..

2018. szeptember 23., vasárnap

Dance with Miss Arizona - IV. fejezet 2. évad





Nyolc óra elmúlt, amikor felébredtem és a telefonomra néztem. A fejemhez kaptam, ami sajgott, mert miután nem sikerült az éjjeli légyott, Colinnal, Mattel és a fiúkkal megittunk pár pohár italt és tulajdonképpen azt sem tudom, hogyan jutottam el a szobába. Az ágy mellett megpillantottam, ahogy a ruháim szanaszét hevertek, minden eldobálva, a takaró alatt pedig nem viseltem semmit. Colin édesen feküdt mellettem hason, meztelen háta és lába látszódott ki a takaró alól. Egyenletesen mozgott a teste, ahogy a levegőt vette, annyira szexi és ellenállhatatlan volt, hogy végig simítottam a hátán, mire ő kicsit megmozdult.
- Jó reggelt – suttogtam a fülébe. Felnyögött, de tovább aludt. – Colin, jó reggelt – adtam egy kis puszit az arcára, ő pedig elkezdett mocorogni.
- Hanna – szívta be hosszan a levegőt, majd kinyitotta a szemeit és édesen rám nézett. – Jó reggelt! Mért nem alszol? – kérdezte álmosan.
- Felébredtem. Meg nagyon tetszett a látvány…
- Mire célzol?  - kérdezett vissza, mint aki kapott az alkalmon.
- Hát… - csókoltam meg. – Erre – folytattam. Colin rögtön felébredt, amint észrevette, hogy nincs rajtam ruha, mintha a pasik be lennének programozva arra, hogy erre a tevékenységre tökéletesen kell lenniük. Most is azonnal átvette az irányítást, végig simítottam a mellkasán, egészen a férfiasságáig, amely szinte kérlelte, hogy hozzáérjek és legyek jó hozzá. Ő pedig felülve csókolt az ajkaimtól egészen a mellemig. Halk sóhaj hagyta el a szám, majd lehúztam a boxerét, hogy kielégíthessem őt. Egyre hevesebben vette a levegőt, mellkasa gyorsabban mozgott, miközben elkapta a karom és szorosan megfogta a csuklóm.
- Elég! – szólt határozottan, majd felhúzott és a hátamra fektetett.  – Ha minden reggel ilyen, akkor ki sem kelünk az ágyból.
- Díjazom az ötletet… - mosolyodtam el, megcsókolt, hosszan, nyelve olyan gyorsan mozgott és olyan tüzesen, hogy levegőért kapkodtam.  Kezeimet a fejem mellé szegezte, szorosan lefogta, majd a testem minden egyes pontját végig csókolta, a mellem hegyétől a legérzékenyebb pontig.
- Erről mit gondolsz? – világította rám kék szemeit, amikor elkezdett kielégíteni.
- Nem jutok szóhoz – lihegtem, de szinte kiabálni tudtam volna, mert ez maga volt a mennyország és az élvezet. Egészen beleremegtem, miközben éreztem, hogy vágyom rá, többre, mint amit most kaptam. Szorosan a párnát fogtam, majd Colin fölém hajolt és továbbra is a csuklóm szorította, hogy szinte mozdulni sem bírtam. Hosszasan rám nézett, a szemeiben áramló tűz még jobban lázba hozott. A nyakam csókolta, majd óvatosan a fülemet, újra rám nézett az ajkába harapott és elmosolyodott.
- Nem bírom tovább… - könyörögtem érte, de továbbra is csak izgalomban tartott, amibe mindenem beleremegett.  – Colin meddig csinálod még ezt velem? Tedd meg! – megrázta a fejét és óvatosan végig simított a nyakamtól a hasamig. Fel akartam ülni, hogy elég volt, ne húzza tovább, de nem engedte el a kezem, inkább a combom belső részét csókolta, amivel teljesen az őrületbe kergetett.  – Ha továbbra is ezt csinálod, meg fogok bolondulni.
- Csss – csitított, miközben hozzám érintette kemény férfiasságát, ami aztán teljesen megőrjített. Felnéztem, de erre ő óvatosan belém hatolt, mire én visszatettem a fejem a párnára. Colin fölém hajolt, aztán egyre gyorsabban kezdett el mozogni, miközben levegőért kapkodtam és hangos kiáltás jött ki a számon. Kezét az ajkaimra helyezte, eszembe juttatva nem egyedül vagyunk a házban, aztán még gyorsabban szexeltünk. A tűzijáték ehhez képest semmi, amit átéltem, testünk összeért, ahogy egyre jobban átadtuk magunkat a gyönyörnek. Colin olyan gyorsan mozgott, hogy a keze alatt alig tudtam visszatartani a hangom, majd lihegve feküdt le mellém. Mindketten annyira ziháltunk, mintha lefutottunk volna egy maratont, az ágy pedig inkább hasonlított egy csatatérre.
- Erre… erre nincsenek szavak – nézett rám.
- Gondoltam tegnap nem fejeztünk be valamit.
- Nagyon jól gondoltad – mosolyodott el, majd felém fordult és átölelt. Hosszú percekig feküdtünk így, majd eszembe jutott, hogy a szüleim már valószínűleg fenn vannak. Kiugrottam az ágyból, felkaptam egy pólót és valami kényelmes nadrágot.  – Hova rohansz? – kérdezte Colin.
- A szüleim biztosan már fenn vannak, ne várassuk meg őket – mentem közelebb. – Megnézem, minden rendben van e – nyomtam egy puszit a homlokára, mire ő behúzott maga mellé az ágyba és szenvedélyesen megcsókolt. Nehéz volt felkelnem mellőle, az ölelése és a teste annyira magával ragadott, de ellenálltam és kiszaladtam a szobából. Anya a konyhában tett-vett, én pedig próbáltam rendbe hozni magam, tekintve az elmúlt percek eseményeit.  Sienna és apa a nappaliban tévézett.
- Nagyon finom illatok vannak – álltam meg a konyhában.
- Gondoltam kicsit tevékenykedem. Jól vagy? – érdeklődött.
- Igen, igen – igazítottam meg a hajam -.  Colin is mindjárt jön. – Együtt megreggeliztünk. Jó volt a családommal közösen tölteni a reggelt. Sienna imádja a házat és szerintem Colin is nagyon szimpatikus neki, mivel elég jól elbeszélgettek, de anyáék is hasonlóképp vélekednek arról a férfiról akit szeretek.
Kora délután egy kiadós ebéd után búcsúzkodtunk. Számtalanszor hálálkodtam, hogy eljöttek és meglátogattak, főleg, hogy együtt töltöttük a születésnapom. Anya megígértette velem, hogy ellátogatunk együtt a közeljövőben és Colinnak is megígérte, hogy süt valami nagyon finom süteményt, mire megyünk. Tényleg annyira idilli volt, főleg, hogy befogadták őt és elfogadták. Anya többször magához szorított, apa pedig kezet rázott Colinnal. Amíg láttuk őket integettük, de aggódtam, mivel elég hosszú út vár még rájuk.
- Mit csináljunk ma? – kérdezte befele sétálva Colin.
- Maradhatnánk itthon? – bólintott.  – Tudod – fogtam meg a kezét -, nagyon szép születésnapot csináltál nekem. Tényleg köszönöm Colin.
- Ez természetes azért, akit szeretek – léptünk be az ajtón, ahol megálltunk és szenvedélyesen megcsókolt. Annyira csodálatos volt, tele szerelemmel, mély érzésekkel, hogy nem bírtam betelni vele. Visszacsókoltam, mire Colin keze a csípőmre csúszott, magához húzva szorosan.
- Azért – kezdtem bele lihegve -, sok minden kimaradt az utóbbi időben.
- Mire gondolsz? – érdeklődött huncut vigyorral az arcán.
- Ez is, az is – húztam végig az ujjam a pólóján. – Tudod az egyetem nagyon magányossá tud tenni.
- A koncertek is. Borzasztó magányos, egyedül töltött esték… - folytatta Colin.
- Muszáj leszünk tenni ez ellen – taglaltam, hozzáérve a testéhez, ami forróbb volt, mint valaha. A bőre érzésétől mindig lázba jövök, imádom kidolgozott testét, aminek minden egyes része tökéletes, szinte vonzza a kezem, azt, hogy csókoljam. Colin kapva kapott az alkalmon, mint egy kisgyerek, aki nem kapott meg valamit és most meglepik. Azonnal a kanapéhoz húzott, támlájának dőlve vadul csókolni kezdett és azonnal a földre dobta a pólóm. Fel se tűnt, de hihetetlenül gyorsan lekerült rólunk minden ruha és a kanapén feküdtünk, hogy újra egymáséi lehessünk.

A vasárnap izgalmasan telt. Olyan jó volt, minden porcikáját, testének rezdülését újra érezni, hogy nem tudtam leállni.  Csodás az élet ezzel a sráccal, annyira kívánom és legszívesebben az egyetemre sem jártam volna be, hogy vele együtt lehessek. Azonban a versenyre készülni kellett. Több órát gyakoroltam naponta, hogy a mozdulataim profibb legyenek, még a házban is ezzel töltöttem az estéket. Lisa, Melanie és a többiek is rengeteget próbáltak és együtt, ez pedig a tanulmányainkról elvonta a figyelmem. Fáradt voltam és sokszor fájt mindenem.
Késő délután épp szokásos pihenőnket tartottuk.
- Kértek valamit inni?  - érdeklődtem, miközben a lányok elfekve próbálták kifújni a fáradtságot.
- Én egy hordó vizet…
- Én pedig egy tartállyal – hebegett Lisa. Az automatából aztán szereztem pár palack italt.
- Mire a verseny lesz tönkre fogunk menni. - Ezzel egyetértettek a lányok. Lisa a telefonjához kapott és vigyorgó fejjel pötyögött rajta valamit. Gyanakodva figyeltem, mire ő rám szegezte a tekintetét és értetlenkedett. A telefonja újra jelzett. Továbbra is vidáman írt és már-már elpirult.
- Azt hiszem valamiről nem tudunk – jegyeztem meg, mire Melanie is felkapta a fejé, kivéve Lisa.
- Ja, ja most rólam van szó? – kapta fel a fejét. – Mit akarsz tudni Han?
- Mi volt köztetek Coryval?
- Coryval? – vágott közbe kíváncsian Mel. Felhúzott szemöldökkel vártam barátnőnk válaszát, aki látta rajtam, hogy valamit tudok.
- Mit tudsz Hanna? – vigyorgott elpirulva Lisa, miközben maga mellé tette a telefonját, mintha meg tudná állni, hogy ne írjon vissza az üzenetekre. Mindketten nagyon vártuk, hogy mi fog kiderülni a szülinapom estéjéről, de eszembe jutott Tyler is, aki nyilvánvalóan semmit sem tud az esetről. – Történt ez az…
- Ne csigázz Lis, mesélj!
- Melanie, te milyen kíváncsi vagy – kacsintott Lisa, mire elmosolyodtunk.  – Na jó, Coryval kicsit beszélgettünk..
- Ja, beszélgettetek – komolytalankodtam.
- Hanna! – kiáltott rám Lisa. – Na, jó, több is volt. Jóban lettünk és… - habozott, miközben a hajával babrált -, csókolóztunk.
- A mi fürdőszobánkban – szekáltam. – Láttuk Lisa.
- Láttátok?
- Colin és én épp beszélgettünk, amikor hangokat hallottunk.
- Te akkor tudtál róla? Nagyon jól titkolod – mosolygott.
- Mihez kezdesz most Lisa? – fordítottam komolyra a szót. – Tyler szeret téged…
- De nem tudok így élni, Tyler megfojt ebben a kapcsolatban. Cory pedig izgalmas, szexi és veszélyes.
- Ha az veszélyes, hogy a fürdőszobánkban bujkáltok akkor, tényleg az.
- Ne szekáld már Hanna – szólt közbe Mel. – Sajnálom, hogy Tylerrel nem működött, de azt javaslom, hogy mindenképpen beszélj vele – Lisa beleegyezően bólogatott. Az pedig, hogy Coryval kavar, eléggé furcsa. Nagyon jó pasi és elfogyasztott pár barátnőt, de nem egy hűséges típus. Az a tipikus rosszfiú, aki mindent megkapott, amit akart. Colin mesélte, hogy nem volt éppen ártatlan, az egyetem focicsapatának legjobb játékosaként a lányok tapadtak rá. Ezt megosztottam Lisával is, de nem igazán érdekelte, szerintem most teljesen elcsavarta a fejét. Ami biztos nehéz lesz a számára, hogy ezt Tylerrel közölje. Annyira beleélte magát a srác és odáig van Lisáért.
Colinnak írtam, hogy későn érek haza, de ő is hasonlóképp tett, mert stúdióban dolgoznak Ethannel. Így legalább nem várunk majd egymásra. Colin újabb dalokon dolgozik, ezért szinte minden percét a stúdióban tölti, Ethan pedig kíméletlenül beosztja az idejét. Tulajdonképpen ő az, aki intézi, egyezteti a dolgait, eléggé rátermett, mégis néha a hátam közepébe kívánom, amikor percenként keresi. Viszont Colin dalait nézve sikert hoz a számára, ezért nem is firtatom ezt a kérdést. Örülök, ha ő boldog.
Este még Mr. Sharppal is megbeszéltem a következő heti műszakot, aztán hazamentem. Furcsa, hogy már több időt utazom az egyetemtől, de minden egyes nap boldogan megyek a Carla Ridge-re, ahol élek. Együtt. Colinnal. Számomra még mindig hihetetlen. Mel és Zack persze nagyon jól berendezkedtek a lakásomban, vagyis a volt lakásomban. Szuperül érzik magukat, aminek én örülök, picit azért hiányzik az a kis kuckó ahol elkezdtem mindent. Colin testőre a háznál volt, ő engedett be. Vicces, hogy eleinte féltem tőle, sőt úgy nézett rám, mint aki a legrosszabbat feltételezi, de Paulról kiderült rendes pasas. A házhoz érve benyomtam a riasztó kódját és belépve ledobtam a táskám, aztán a kanapéra ültem. A telefonom néma maradt, Colin egy árva üzenetet nem írt, valószínűleg elfoglalt. Gyorsan készítettem egy spagettit aztán a tévé elé bekucorodva vártam, hogy hazaérjen.
- Hanna – hallottam egyre közelebbről, hogy valaki szólít. – Hanna, ébredj! – morogtam egy kicsit, miközben kinyitottam a szemem. Colin ült mellettem a kanapén, mosolyogva figyelt.
- Hol voltál? – kérdeztem. – Hány óra?
- Hajnali kettő.
- Kettő? – csattantam fel. – Colin, egész este vártalak.
- Tudom, és ne haragudj, de elhúzódott a dalfelvétel, aztán Ethannal megittunk pár pohárral…
- Ezt nem tudtad volna mondani, hogy ne várjalak?! – ugrottam fel.
- Ne haragudj – hebegte, miközben áradt belőle az alkohol.
- Hol a kocsid?
- A stúdió előtt hagytam… Hanna, kérlek, ne légy morcos.
- Nem vagyok… a vacsorád valószínűleg kihűlt, én pedig megyek és lefekszem. – Ahogy ezt kimondtam sarkon fordultam és a szoba felé vettem az irányt. Annyira elborított a düh, hogy nem láttam, pláne, hogy miközben tudja, hogy szinte alig látjuk egymást mostanság ő inkább iszogat valahol Ethannel. Bevágtam magam mögött az ajtót és levágtam a szürke felsőm és nadrágom a földre, majd belebújtam a pizsimbe. Colin kitárta az ajtót, épp, hogy beljebb tudott lépni rajta.
- Én szeretlek Hanna – motyogta, miközben próbált felém haladni. Bevágtam magam az ágyba és szótlanul figyeltem a borzalmas járását. – Bocsáss meg…
- Colin, jobb lesz, ha lefekszel.
- Veled akarok lenni, nem fekszem le. Csókolj meg – ült le mellém. Megráztam a fejem, miközben figyeltem mennyire szerencsétlen, valószínűleg több volt az, mint pár pohár. Ide –oda dőlt, közben pedig meg akart ölelni.
- Feküdj le és aludd ki magad.
- Szeretlek. Ugye tudod. Kérlek ne ha… - hebegett. A beszéde is rémes volt, de képtelen volt ülve maradni ezért lefeküdt mellém. Borzasztóan dühös voltam, mostanság egy közös esténk sem volt, ezt pedig sikerült teljesen elszúrnia. Nem is figyeltem oda mit halandzsázik össze- vissza, alig bírtam megérteni. A félhomályban aztán arra kaptam fel a fejem, hogy egyenletesen szuszog. Ahogy lefeküdt, úgy el is aludt. Rögtön. Megpróbáltam pár ruhadarabot lecibálni róla, de aztán feladtam, nem akartam felébreszteni.
Korán reggel már az egyetemen kezdtem. Colin még aludt, amikor eljöttem, eléggé haragudtam az éjjel történtek miatt, bár néha kell a kikapcsolódás, mégis vágytam arra, hogy vele lehessek olyan sok kihagyott nap után. A tánc sem abban a ritmusban ment, ahogy szokott, kedvetlen voltam, mégis tudtam a versenyre mindennek jól kell alakulnia. Átadtam magam a zenének, nem gondoltam semmire sem, csak magamra.
- Bejöhetek? – csukódott be az ajtó Oliver után. – Bocsi, csak jöttem a próbára.
- Persze – álltam le, majd lekapcsoltam a zenét.
- Mióta vagy itt? – kérdezte, ahogy a sötétkék sporttáskáját a székre tette.
- Talán egy órája. Kicsit gyakorolni akartam.
- Túlhajtod magad Hanna. Mire a verseny kezdődik, elfáradsz. Tudod mi történik a testtel, ha…
- Pontosan tudom, kösz Oliver – vágtam a szavába.
- Jó, jó csak mondtam. – Pár másodpercig csendben pakoltunk egymás mellett, aztán közelebb lépett. – Valami baj van?  - megráztam a fejem. Amióta történtek a dolgok igyekeztem úgy viselkedni, mint egy barát, mert Olivert nem akartam elveszíteni. Jó srác, helyes és kedves. Odaadó, mégis miután úgy megbántottam és kibékültünk Colinnal jobbnak láttam, ha a kapcsolatomat fel sem hozom, inkább átlagos dolgokról dumáltunk. Azonban eléggé mérges voltam ahhoz, hogy ne vegye észre rajtam, hogy nem vagyok jól.
- Minden rendben Oliver, jól vagyok.
- Párszor már megpróbáltak becsapni. Hamar rájövök, hogy ki mikor mond igazat. Nos?
- Kérlek, ne firtassuk – próbáltam lezárni a dolgot. – Minden oké.
 - Jó, te tudod…, de elmondhatod, ha bánt valami. - Bólintottam. Nem hinném, hogy pont Olivert érdekelné, a mi veszekedésünk Colinnal. Az ajtó kinyílt és a verseny résztvevői léptek be egymás után. Melanie, Lisa is megérkezett, akik persze tudták, hogy mi volt az éjjel, úgyhogy rögtön mellém lépve kérdezősködtek. Oliver hallott minden egyes dolgot, de inkább Zackkel próbált beszélgetni, miközben bánatos szemekkel nézett rám. Ennél kellemetlenebbül már nem is alakulhatott volna a reggel, próbáltam csitítani is a lányokat. A próba megkezdése előtt aztán egy üzenet jött Colintól.
Hiányzol. Remélem nem haragszol…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates