regények Esther tollából..

2017. november 11., szombat

Rólam



Kedves Olvasó!

Néhány gondolatban megosztanám Veletek és írnék magamról, hogy jobban megismerhessétek az oldal készítőjét.

1992. 02.16-án születtem, édesanyám névnapján Győrben. 20 éves koromig egy kis falucskában laktam, amelyet a mai napig imádok, és életem végéig az otthonom lesz. 20 éves korom óta élek Budapesten, ahol dolgozom és itt ismertem meg a férjemet is.

Kiskorom óta imádom a történelmet, az érdekes történeteket: A Régi magyar mondákon nevelkedtem, sőt a fáraók titkai is rendkívül érdekeltek. Ezen kívül a későbbiekben VIII. Henrik világa és feleségei, egyszóval egy történelem fanatikussal van dolgotok, szívesen kutakodok, olvasgatok, nézek filmeket ezekből a korokból.

Az írás szeretete talán általános iskola elejére tehető, 12 éves lehettem, amikor verseket kezdtem írni, amelyeket a mai napig féltve őrzök, de éreztem, hogy nem ez az én utam, inkább a hosszabb terjedelmű művek azok, amikben ki tudom fejezni önmagam. Természetesen ez nem ment egyszerre nekem sem olyan flottul, keveset írtam, amely inkább ajánlónak lehetett volna betudni, mintsem egy fejezetnek. Aztán ahogy nőttem, nagyobb lettem, többet tapasztaltam, olvastam egyre többet és többfélét írtam. Ezeket pedig a legjobb barátaimmal osztottam meg. Ők véleményezték, segítettek, ötleteltek a regényekhez. Első körökben füzetekbe írtam, amelyeket akár órákon is képes voltam írni, főleg, ha volt hozzá ihlet és kedv.
Leginkább a misztikus, mágikus világban mozgok otthonosan, ám az utóbbi években nem mindig találom meg önmagam ebben. Néha már picit erőltetettnek érzem, inkább igyekszem más jellegű és ezt kizárva írni olyanokat, amelyek enélkül is lehetnek izgalmasak. Készült már a mai korban íródott történet, de általában a régebbi századokban találom meg önmagam. Gyakran írok olyan történeteket, amelyek 1700-1800 vagy az 1900-as években játszódnak. Rengeteget olvasok arról a korról, hogy képben legyek az akkori dolgokkal, hogy ezeket hitelesen és korhűen tudjam visszaadni a történeteimben.
A jelenleg folyamatban lévő két írásom is más századokban játszódik, de igyekszem izgalmasnak és olyannak megírni, hogy az lekösse az olvasó figyelmét.

Hogy miért most osztom meg Veletek az írásaimat?

Hiába telt el annyi év, nem volt bennem elég bátorság ahhoz, hogy merjek bármit is kitenni, másokkal is láttatni. Igazából ez az én hibám, örültem ,ha a baráti társaságnak tetszik amit csinálok, őszintén szólva talán most érzem azt, hogy bevállalhatom azt, hogy mást is szórakoztassak azzal, ami engem feltölt és az egyik legnagyobb hobbimmá vált.

Remélem szívesen olvassátok a most készülő történetemet is, melyben és a többiben is hálás köszönettel tartozom sokaknak :) , hogy kiknek is KATTINTS IDE.

Esther

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates