regények Esther tollából..

2019. március 24., vasárnap

Scandalous Heiress - Botrányos örökösnő - VI. fejezet




- Miben mész a partira? – hívott fel reggel Belle. 

- Még nem tudom, szerintem valamit előkapok a gardróbból. 
- Talán össze kellene öltöznötök Dylannal… 
- Nagyon vicces. 
- Remélem, odaérsz majd este a buliba, mi nagyon várunk. Lehet, beújítunk neked majd egy srácot. 
- Köszi az jó lenne – később elbúcsúztam Belletől, hogy egy kis időt pihenhessek még. Azonban ezt nem tudtam hosszú ideig élvezni, mert beköltöztem a gardróbba és a megfelelő ruhát kerestem az estére. Kócosan, felkötött hajjal, ültem le a szőnyegre és válogattam. Egyiket sem találtam jónak, pedig a kedvenc piros ruhám is a kezembe akadt. Ahogy forgattam sok emlék eszembe jutott róla, de inkább elvetettem és folytattam tovább a keresést. Nyilván hivatalosan kell kinéznem és nem kihívóan, Dylan pedig biztosan kitesz magáért. El sem akarom hinni, hogy Dylan McRay kísér el. Hova tűnt az elmúlt napok utálata? Egyáltalán nem bírom ezt a McRay családot, főleg, hogy Dylan apja feltűnően megalázott és nem bízik abban, hogy vezetni tudom a céget. Gondolom biztos elkönyvelte, hogy csődbe viszem és ők majd első számú vállalatnak lépnek elő. Nem fogom hagyni, ahogy Dylan elhagyja a cégem biztos folytatom a harcot. Furcsa gondolataim támadtak a gardróbban, végül a kezembe került egy ezüst színű ruha, fekete nyakba kötős felső résszel. Rögtön tudtam, hogy ebben fogok menni este. Elküldtem a választásom a lányoknak, akiknek tetszett az ötlet, sok sikert kívántak a bemutatóhoz. 
Napközben a stégen pihentem, ez mindig megnyugtatott, kicsit segített rendezni a gondolataimat. Most is így volt, ahogy a tavat figyeltem, próbáltam összeszedni magam, tudtam meg kell mutatnom mindenkinek, hogy alkalmas vagyok a pozícióra. Izgatott voltam az este miatt. Tessa ebédje segített némileg megnyugodnom, ezért pedig hatalmas ölelést kapott. 
- Meg vagyok lepődve Victoria! – mosolygott, ahogy a tányérokat összeszedte. – Olyan furcsa vagy mostanság. Biztosan te vagy? 
- Jaj, Tessa. Persze, hogy én. Felnőttem – jelentettem ki büszkén. 
- A partilány? – kacsintott, ahogy visszafordult a pultnál állva. 
- Igen, megváltoztam – majd jókedvűen készülődni mentem. Vettem egy forró fürdőt, majd a hajam is elkészítettem. Hátra tűztem, elől pedig pár tincset hagytam lógva. Némi smink, ezután felöltöztem. A ruha nagyon jól állt rajtam, ezt megmutattam Tessának is, hiszen adok a véleményére. Neki is nagyon tetszett, de kérte, hogy valamit terítsek magamra, nehogy megfázzak az orlandoi éjszakában. Mindig is nagyon aggódott értem, olyan volt, mint egy pótnagymama, de ezért is szerettem őt annyira.

Hat óra után csengettek. James nyitott ajtót, majd beljebb invitálta Dylant. Hangját hallva kiszaladtam a szobámból, hogy ne várjon rám annyit, plusz James se faggassa őt. Ahogy megálltam lépcső tetején, meglepődve tapasztaltam, mennyire elegáns. Ahogy felnézett, ő sem tudott mit megszólalni miközben lassan lépkedtem lefele, amit végig követett a szemével, majd ahogy megálltam előtte szinte szóhoz sem jutott. 

- Hú, nagyon csinos vagy – mondta még mindig döbbenten. Elmosolyodtam. 
- Te is kitettél magadért – néztem hosszan rá. Sötétkék öltönyt viselt, szürke inggel. Nagyon jól állt neki ez a szín. Haja pontosan hátra fésülve, akár egy divatlap arca. Tessa a lelkére kötötte, hogy vigyáz rám, de ez inkább kellemetlen volt. Persze Dylan megígérte. 
- Nagyon aggódik a nagymamád – mondta, ahogy az autója felé sétáltunk. 
- Ő a házvezetőnőnk és egyben pótnagyi – mosolyogtam rá. 
- Így már értem – kinyitotta előttem az ajtót, majd ő is beszállt. – Akkor indulhatunk egy roppant kínos bemutatóra?- vigyorgott. Bólintottam, persze nem tudtam eldönteni még, hogy ez kínos lesz a családjaink miatt vagy épp jól fog elsülni a dolog. Az úton csak a kötelező beszélgetést ejtettük meg, én nézelődtem, Dylan pedig vezetett. Kellett néha a csend, már –már kellemetlen volt az egész dolog. Egy magas irodaház előtt parkolt le, kicsit ledöbbentem, hiszen én másra számítottam. Ahogy felnéztem, minden ki volt világítva, az üvegajtón lévő tábla jelezte a programot. Hosszasan néztem, mire Dylan megérintette a vállam, jelezve, ideje lenne beljebb mennünk. Az adminisztrátor kérte a neveinket, ezután léptünk a hatalmas terembe, ahol rengeteg asztal volt, szemben pedig színpad kivetítővel. 
- Biztos jó ötlet volt eljönnünk Dylan? – súgtam oda, miközben megszeppenve álltam a sok emberrel szemben. 
- Ne aggódj már, persze. Minden rendben lesz csak mosolyogj. – Hirtelen rá pillantottam, ő pedig kihúzva magát állt mellettem, nem mutatva, hogy izgul. Bár biztosan hozzászokott ezekhez az alkalmakhoz.
- Te könnyen beszélsz… - közöltem vele remegő hangon, amikor egy idősebb férfi lépett oda hozzánk, kezet rázva a kísérőmmel. 
- A kisasszony biztosan Miss Anderson – majd kezet csókolt, ami számomra elég nagy meglepetés volt, de mosolyogva, örömmel fogadtam. – Ismertem a szüleidet, nagyon kedveltem őket. 
- Köszönöm. 
- Ne haragudjon Mr. Jenkins, elfoglaljuk a helyünket – rázta le Dylan, majd beljebb húzott magával a teremben. Hagytam magam, mert elég elveszett voltam a sok idegen üzletember között. Leültetett, idegesen megigazgatta a haját, én pedig aggódva pillantottam körbe, aztán megakadt a szemem rajta. Úgy tűnt mintha zavarná a helyzet vagy csak Mr. Jenkins nem volt szimpatikus a számára.
A terem hamar megtelt emberekkel, a mi asztalunkhoz is többen foglaltak helyet, akik ösztönösen kényszert éreztek arra, hogy méregessenek bennünket. Dylan igyekezett mindenkiről pár szót mondani, akiket ismer, főképp Dr. Harold Whiteról, aki állítása szerint négyszer nősült és legalább nyolcvan éves elmúlt már, de semmi esetre sem akarja átadni a gyerekeinek a cégét. Mr. White fiatalos lendülettel sétált be a terembe, mindenki elismeréssel fogadta. Néhány perccel később a Northland igazgatója lépett a színpadra és elkezdte a bemutatót. 
- El sem akarom hinni, hogy itt vagyunk – súgtam oda Dylannek, mire ő egy mosollyal nyugtázta a mondatom. Izgatottságom hamar elmúlt, helyette feszülten figyeltem, miközben több jelenleg is zajló építkezést is bemutattak. Körbenézve nem sok hölgy társam volt jelen, inkább férfiak ültek az asztaloknál, de ez sem vette el a kedvem. 
Több, mint egy órás előadás után, állófogadás vette kezdetét, ahol a vállalatok vezetői eszmecserét folytathattak egymással. Dylan és én inkább az asztalnál beszélgettünk, miközben többen üdvözöltek bennünket, érdeklődtek, hogy tudom vezetni a vállalatot. Néhányan édesapámról is megemlékeztek, dicsérték őt, sok sikert kívántak a továbbiakban. 
- Dylan McRay! – ült le mellénk és nyújtott a kezét egy harminc év körüli férfit. – Ezer éve nem láttalak! Hogy mennek a dolgaid? 
- Kösz, egész jól. Sok a munka. 
- Na és bemutatnád nekem a hölgyet? – vigyorgott, már-már idegesítően. 
- Ő itt Victoria Anderson, az…
- Anderson vállalat örököse… – vágott közbe. – Nahát, örülök, hogy megismerhetem. 
- Úgy szintén – mondtam. – Egy kis elnézést kérnék, Dylan mindjárt jövök – pattantam fel, bosszantott a helyzet. A mosdóban kicsit rendbe szedtem magam, zavart a sok ember, az, hogy senkit sem ismerek. Úgy döntöttem, hamar véget vetek az estének, hogy időben csatlakozni tudjak a lányokhoz. Visszasétálva a férfi még mindig ott ült Dylan mellett. 
- Bejön a kiscsaj mi? – kérdezte Dylant egy pohár bor mellett. 
- Hagyjál már Tom. Nem hinném, hogy most erről kellene beszélnünk…
- Akkor meg mit keresel a cégénél? Azért egy estére bevállalnád.
- Segítek, ez mind. Lenne, hidd el más dolgom is, mint, hogy a konkurenciának segítsek. Apám akarta. Két hetet csak kibírok. 
- Jaj, Dylan ne mond már, hogy nem élvezed a kiscsajt. – Ekkor már kezdett felmenni a pumpa az agyamban, éreztem, ahogy elönt a düh. 
- Köszi Dylan az estét, többet nem kérem, hogy pesztrálj! – fogtam meg a kabátot, miközben ő döbbenten nézett rám, majd elrohantam. Képtelen voltam megérteni, hogy mi a jó abban, hogy rólam beszélnek. Kicsaptam az irodaház ajtaját, de a hátam mögül Dylan hangját hallottam, ahogy utánam kiabál. Nem akartam megállni. 
- Vicky állj már meg! –kapta el a karom és fordított maga felé. – Kérlek…
- Hagyjuk Dylan. Hallottam mindent. Nem kérek tovább a segítségedből, nem kell jönnöd. 
- De én akarok, szívesen segítek neked. Tom szereti kiforgatni a szavaim. 
- Lenne más dolgod is, te magad mondtad. Ezentúl akkor nem kell segítened. – Dylan szóhoz sem jutott, én pedig hátat fordítva folytattam tovább a sétát. 
- Hadd vigyelek el akkor – jött utánam. – Kérlek. – Az út csendben telt. Nem volt kedvem beszélgetni, ő pedig néha-néha rám pillantott. Tudtam, mondana valamit erről a kialakult helyzetről, de nem voltam vevő a beszélgetésre. Nem esett jól, hogy ennyire kibeszélt, bár talán azért sem, mert kezdtem megkedvelni.

A ház előtt parkolt le. Ahogy leállította a motort némán ültünk egymás mellett. 

- Akkor jó éjszakát! – szólaltam meg, de ahogy Dylanre pillantottam csak a kék szemeivel találtam szemben magam. Láttam rajta, hogy bántja a helyzet, ez pedig kicsit elégedettséggel töltött el. 
- Vicky, kérlek…
- Jobb lesz így, nem kell jönnöd más cégéhez dolgozni, foglalkozhatsz a saját dolgaiddal. Köszi az eddigieket – majd kiszálltam a kocsiból. Próbáltam megérteni, miért érzem magam ilyen rosszul. Ahogy távolodtam, hirtelen csak az autó ajtajának csapódását hallottam, visszafordulva Dylan már ott állt mögöttem. 
- Nézd, sajnálom, ha megbántottalak, nem akartam. – Szavai hallatán furcsa érzések kavarogtak bennem, mert az utóbbi időben egyre közelebb kerültünk egymáshoz és mi tagadás tetszett, hogy szenved.
- Nem volt szép tőled, amit tettél. Tudom, én sem vagyok könnyű eset, de ezt nem gondoltam volna…
- Igazad van… - fürkészte az arcom. – Akkor esetleg…
- Jobb lesz, ha visszamész a cégedhez. 
- Miért? Mért nem akarod, hogy segítsek még néhány napig? 
- Mert te nem akarod! – jelentettem ki. – Megértem, ha unalmas egy magamfajtát betanítani. 
- Erről szó sincs…- felelte, de láttam rajta, hogy kezd indulatos lenni. – Segítek. Akarok segíteni. Engedd, hogy ezt én döntsem el. 
- Akkor döntsd el, de ne panaszkodj, hogy neked milyen rossz – Dylan arca mindent tükrözött, de nyugalmat biztosan nem. 
- Szerintem ebből elég! – emelte fel a hangját. 
- Szerintem is! – vágtam vissza, majd néhány pillanatnyi csend következett. A szívem vadul vert a felfokozott helyzetben, miközben egymást néztük, mint akik valami csata közepében állnak. Dylan aztán egyre közelebb lépett, amit elutasító pillantásokkal nyugtáztam, de ellökni magamtól nem akartam. A közelsége már-már zavarba ejtő volt, tekintete megdobogtatta a szívem, halk sóhaj hagyta el a szám. Ajkai egyszer csak az enyémre tapadtak, karjai átfonták a derekam, majd a kezével végig simított meztelen hátamon. A kezdeti lágy csókokat, vadabb és szenvedélyesebbek váltották fel. Nem gondolkodtam, nem akartam leállítani, élveztem a helyzetet, s a falnak tolva továbbra is csókolóztunk. Karommal átfogtam a vállát, miközben ő még jobban magához húzott. 
- Mi a gond? – szólalt meg, amikor hirtelen arrébb toltam. Szájára tapasztottam a kezem, majd óvatosan hallgattam a bejárati ajtó csukódását, amin valószínűleg James nézett ki. Dylan értetlenül állt velem szemben az ellenállhatatlanul kinéző öltözékében, mire előtörtek belőlem az elmúlt perc eseményei. – Azt hiszem jobb, ha megyek – folytatta, mire én bólogattam, bár fogalmam sem volt, hogy mért tettem. 
- Igen, lehet… - válaszoltam, de nem gondoltam komolyan. 
- Akkor hétfőn.
- Igen, hétfőn – hebegtem, ő pedig még egyszer visszanézett, mielőtt beszállt volna az autójába. Hosszasan fújtam ki a levegőt, ami annak az eredménye, hogy még magam sem hittem el mi történt. A házba belépve eszembe jutott az esti parti, ezért gyorsan átöltöztem és hívtam egy taxit. 
Mire odaértem már mindenkinek jó volt a hangulata. Belle széles mosollyal az arcán fogadott, míg Jen és Lucas a pultnál álldogáltak. 
- Azt hittük, hogy el sem jössz! –szúrtak le. 
- Én is – vigyorogtam, ami feltűnt a barátnőimnek. Belle összehúzott szemmel nézett, miközben egy pohár italt szorongatott. 
- Veled történt valami? – mutatott rám sejtelmesen. 
- Áh, semmi, semmi. Dylan megcsókolt… 
- Micsodaaa? – kiáltott fel Belle, Jen pedig ledöbbenve nézett rám. – Ezt meg kell ünnepelni! –Belle rendelt mindannyiunknak egy kört, majd együtt táncoltunk. Bíztam benne, hogy nem ismernek fel, önfeledten tudtam bulizni. 

A nap sugarai világították be a szobát. A fejem zúgott, az éjszakai zene dallamait hallva dörzsöltem meg az amúgy is fájó szemeimet. Rájöttem, hogy elfelejtettem este besötétíteni, ezért van ilyen világosság. Elfordultam, de akkor eszembe jutott, ami az este történt. Nem tudom, hogy álljak ehhez az egészhez, pláne, hogy teljesen magamnál voltam, amikor Dylan megcsókolt. Vajon miért tette? Néhány napja még utáltuk egymást, most pedig szenvedélyesen ölelt, illatától, érintésétől pedig megremegett a lábam. Miért gondolok rá? Nem lehet közöttünk semmi, pár nap és nem látjuk egymást, ő jobbra, én balra, mégis teljesen megváltoztatta bennem az eddig kialakult képet. Az a pillanat egészen más volt, mint amit eddig éreztem. Érzéki, Dylan pedig egyszerűen nem megy ki a fejemből. Az ágyban forgolódtam, hol a telefonom néztem, hol próbáltam felfogni a kialakult helyzetet, de leginkább arról ábrándoztam, hogy, ha nem lettem volna annyira zavarban, több is lehetett volna az estéből. 
- Ő egy McRay! – hessegettem el a gondolatot. – Hogy néznék a szemébe, hétfőn az irodában? – ültem fel az ágyon, majd hátra fésültem az ujjaimmal a hajam. Az ablakhoz mentem, hogy megcsodáljam a reggeli nap fényében a tavat, aztán az étkezőbe indultam, hogy reggelizzem. Tessa már várt, majd leült velem szembe, amíg falatoztam. Feltűnt, hogy végig figyel, ami étkezés közben már zavaró volt. 
- Valami gond van? – kérdeztem, mire tovább fürkészte az arcom. – Van valami a hajamban? 
- Nem, nem… - de tovább figyelt. 
- Tessa, mi az? – tettem le magam mellé a villát. 
- Este láttam azt az autót a ház előtt. 
- És? Dylan elhozott haza – Tessa gyanakvóan bólogatott, majd maga elé húzta az újságot. –Ha tudni akarod, volt némi nézeteltérésünk, de megbeszéltük. 
- Értem, rendben! – lapozott. Kezdett idegesíteni ez a kényes beszélgetés, úgyhogy inkább csendben folytattam a reggelizést. Néha-néha óvatosan Tessára pillantottam, biztos voltam benne, hogy ő már rég tudja mi történt, mint én magam. Később átöltöztem és kifeküdtem a stégre, hogy egy kicsit összeszedjem a gondolataimat. Annyira lehetetlen helyzetben érzem magam, mint, aki saját maga ellen harcol, abban, ami már amúgy is egyértelmű. Milyen undok voltam vele… Hányszor csaptam rá az ajtót és még az értekezleten történtek is eltörpülnek amellett, ami az este történt. Két féle Vicky viaskodott bennem az egyikük szerint ez egy rossz dolog volt, másfelől viszont tetszett a helyzet. Miért kellene utálnunk egymást? Aztán eszembe jutott az is, mi van, ha ez csak valami véletlen csók volt, amibe ő nem lát folytatást, de ahogy ezen gondolkodtam egyre jobban vágytam azokra az érintésekre, amiket az éjszaka kaptam. A csókra, ami érzéki volt és amit még talán sohasem éreztem. Azt tudtam egyedül, hogy van valami köztünk. Szikra vagy tűz, de többet akartam belőle. A telefonom nézegettem, főleg, hogy a tegnapi bemutatón készültek fotók is. 
- Victoria! – jelent meg a hátam mögött James. Lejjebb húztam a napszemüvegem, majd hátra fordulva láttam, hogy Belle és Jen állnak mögötte. 
- Lányok! Mi járatban? – kérdeztem meglepetten, de örültem, hogy látom őket. 
- Kíváncsiak vagyunk mi van ezzel a Dylan sráccal…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Follow Us @soratemplates